یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


با خودم فکر کردم که یه نظر سنجی بذارم تا ترین های کلاس رو بشناسیم.  خوشحال میشم نظراتونو بدین.

خواهشا اگه میشه نظرتونو راجع به همه ی ترین ها بگین، اگر ترین دیگه ای هم هست بگین تا جز ترین ها قرار بدم.

1

درس خون ترین کیه

16

خوش خط ترین

2

مودب ترین کیه

17

خوش تیپ ترین

3

دکتر ترین کیه

18

متحول شده ترین

4

الف ترین؟

19

جزوه نویس ترین؟

5

شوخ ترین

20

وبلاگ نویس ترین؟

6

جدی ترین

21

دوست داشتنی ترین؟

7

فشن ترین

22

باجرات ترین درغایب شدن؟

8

فعال ترین

23

مغرورترین؟

9

آشپز ترین

24

با شخصییت ترین؟

10

آروم ترین؟

25

محبوب ترین؟

11

شجاع ترین

26

دروغگوترین

12

خندون ترین

27

عصبانی ترین

13

مامانی ترین

28

14

شیطون ترین

29

15

بی خیال ترین

30

بسفارش دوستان عزیز، اضافه میشود:

31_ خوشکلترین                             32_ بی ادب ترین

33_بی جنبه ترین                       34_ مشکوک ترین      

35_  شوت ترین                         36_ حساس ترین  

 37_ متاهل (فول تایم) ترین             38_        18+-  ترین   

39_ چلیس ترین                            40_ نق نقو ترین 

41_

 

یادآوری: از اینکه دوستان نظر خودشونو گذاشتن خیلی ممنونم ولی یه نکته مهم رو یادآور بشم که نظر سنجی در مورد بچه های کلاسه نه خود عزیزان، و خدایی نکرده قصد توهین و اهانت به کسی رو هم نداریم.


چون هدف شناخت (بعبارتی: آمارگرفتن) عزیزان در کلاسه ،دوستان عزیز برای نظر دادن میتونن از اسامی مستعار هم استفاده کنند.


نکته1: ظاهرا تعدادی از همکلاسیهای عزیز، به نظر یکی از دوستان گله مند بودند!!! یادآور میشم: همونطور که عرض کردم خدمتت شما، بهیچ عنوان هدف مسخره کردن کسی نیست.

و ضمنا در جواب یکی از عزیزان که: با اینجور مطالب قصد بالا بردن آمار وبلاگ را داریم عرض کنم که: بالفرض آمار هم بالا رفت به کجا میرسیم؟ اصلا چی بهمون میرسه؟؟؟!!!!  پس هدف اصلی (با توجه به صمیمی و خودمونی بودن بچه های کلاس) ، بیشتر دور هم جمع بودنیه که این خلاء واقعا حس میشد.

 
نکته2: بدلیل استقبال بینظیر دوستان از این پست، و زیاد شدن نظرها، جهت مشاهده نظرات قدیمیتر به پایین همان قسمت (نظرها) رفته و با انتخاب  دکمه:    < بعدی  قبلی> به صفحه مورد نظر بروید.

 بنظر شما برنده جایزه نفر 100 کی میتونه باشه؟  بیصبرانه منتظریم...

 

آخرین شمارش آرا - تا تاریخ   04-09-1390  ساعت 00:15  =   96  رای

 

 

شمارش معکوس: تا شمارش دقیق نظرها با همکاری دوستان، از این تاریخ ببعد تعداد نظرها در شمارش آراء تاثیر داده نخواهند شد.

 



نظرات شما عزیزان:

Oksanaven
ساعت22:54---24 بهمن 1395
dna moczanowa ziola jadlospis przy dnie moczanowej <a href=http://seeknet.pl/>http://seeknet.pl/</a> podagra jak leczyc leki na podagre

moradi
ساعت23:23---16 آذر 1390
واقعا متاسفم برای برخی از همکلاسیهام ،فکر میکنن دانشگاه همان مدرسه است (خیلی خیلی متاسفم )
پاسخ:مرادی جان، اولا خون خودت کثیف نکن ارزششو نداره. اصلا فکر کردن بهش مکروهه. دوما، خواهشا توی پست مربوطه به خودش نظرات گرانبهاتو بنویس (گلایه http://kavehhaghpanah.loxblog.com/post.php?p=331 ) . این پست کم کم داره بسته میشه.
پاسخ:در ضمن فایق جان، من این نظرت رو به بخش: گلایه ، منتقل میبکنم. ادامه مطالب مربوط به بخش گلایه رو همونجا دنبل کن.


poaro
ساعت20:02---15 آذر 1390
ای کسانی که میخواهید روز چهار شنبه را تعطیل کنیل ال اگاه ال باشید ما ال نمیاییم ال خدایی ال ناکرده ال اگر بفهمم که ال یکی از شماها ال زیر آبی ال رفته اید ال بد جور ال ناراحت ال میشوم و ال آن وقت است ال بد جور دچار عذاب میشوید و ال مواظب ال باشید ال وسط پل ال سراط ال خودم و ال کاک کاوه ال منتظرتانیم تا ال خجالتتون ال در بیایین ال ال، ال الاتان
صحیفه بهزادیه جلد 8 صفحه 541 آیه 36 بالای صفحه سمت راست نوع:مکی-بوکانی


چیا
ساعت18:18---11 آذر 1390
خوب کاک کاوه همه اینو میدونن ولی حالا مثلا کی پشیموون شده؟!!!!!!!!!!!

بعدشم شما واسه چی اینو به من میگید چرا به محمودی نق نقو نمیگید هاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته محمد جان خیلی خیلی دوست دارم ها اینقد که میخوام سر به تنت نباشه ولی وقتی ما با هم شوخی میکنیم دیگه چرا مثل بچه ها گریه میکنی و بزرگتر از خودت(کاک کاوه)رو میکشی وسط هااااااااپاسخ: شرمنده چیا جان، عرض کردم خدمتت . قصد دخالت و فضولی نداشتم و ندارم. ارادت خاصی هم به شما هم محمد (کثثثثثیییییف) دارم. .


محمدمحمودی
ساعت0:33---10 آذر 1390
سلام به چیای 98 ساله
راستی چه زود دیر می شود
آخ کثیف یکی دو سال از من کوچکتری
چرا فکر می کنی من پیرم یا تو جوانی
واقعا خیلی پرت تر تشریف داری ...بیابان های قزاقستانی!!!!
خواستم یه چیزهایی بدانی وگرنه من هم جنبه دارم و هم انتقادپذیر هم هستم تا دلت بخواد اصلا انسان بی عیب و نقص نداریم ولی تو احساس می کنی خیلی بی نقص و full هستی !!!
به هر حال بی خیال شو کمی ادبیات صحبت کردن یاد بگیر بعد اصول وقوانین استفاده از اینترنت را یاد بگیر
ما که سیب و کاکائو هم را خوردیم نباید
دشمن بخندد!!!
مواظب خودت باش دندان هایت را لیوان آب کنار بالشت بزار با عصا و عینک بن استکانه کت و سمعک نازت!!!!!
دستگاه اکسیژن و قلب را هم فعال کن
از ایزی لایف هم استفاده کن
قوربونت برم
فدات
از طرف کهکشان نظرات محمد محمودی


چیا
ساعت23:42---9 آذر 1390
آخه حمه جووون چرا اینقد بی جنبه هستی من که مسخره نکردم خوب اسمت به کردی میشه این دیگه!!!!!!!!!!!

100 سالته نا سلامتی عزیزم به اعصابت مسلط باش تو دیگه چرا خودتو قاطیه ما جوونا میکنی اگرم اردو بریم پیرمردارو نمیبریمپاسخ: چیا جان، هرچند شاید من اجازه دخالت کردن رو نداشته باشم ولی بنظرم شوخی هم یه حدی داره، باید بقول معروف: اینقد شوخی بکنی که بعدش کار بجاهای باریک بکشه و پشیمون نشیم و بگیم شوخی کردم. دوستتون دارم فراوان.


nini
ساعت23:02---9 آذر 1390
وای خدا گریه ام گرفت من که حسابی دلم براتون تنگ میشه ،با همه نظرات موافقم سعی کنیم از لحظات با هم بودن لذت ببریم ،بخدا همتونو از ته دلم دوست دارم و براتون ارزوی خوشبختی دارم
پاسخ: کاملا موافقم.


محمدمحمودی
ساعت1:17---9 آذر 1390
با سلام

وقت طلاست !!! آقا جان طلا بدست میاد دوباره ...ولی وقت اگه بگذره دیگه بدست نمیاد پس قدر این وقت هایی را که باهم هستیم بدونیم

مگه نرخ خوبی چنده؟؟!! که نمی تونیم خوب باشیم

باور کنید با پایان یافتن دانشگاه دلم می گیره و خیلی ناراحتم که شاید دیگر همدیگر را هرگز نبینیم... مگر اون دنیا اونم خدا میدونه کی بهشته که جهنمه یا کجای اون دنیا می افتیم ...

همه ما آدمیم که در دانشگاه درس می خونیم ولی حالا یک سری آدمترو یک سری مرام بیشتری دارند و انسانیت را بیشتر احساس می کنند

به نظر بنده به هر قسمت یک جایزه در نظر بگیریم و به همه جایزه بدهیم و نفر یک تا 3 وهمه بچه ها را سهیم کنیم

و مشابه ها را حذف کنیم

با این کار شخصیت های خودمان را می شناسیم و هم به نوعی می توانیم خودمان را بهتر بشناسیم و خود را اصلاح کنیم

رای گیری به صورت بی نام باشه و از کل کلاس نظر دهی داشته باشیم و همه را جمع بندی کنیم وتوسط اونی که خوب درصدها بدست می آورد !!!! بیشترین درصد ترین ها را اعلام کنه!!!!

و در آخر به ترین های خوب و بد جایزه بدهیم

هم خاطره میشه وهم یک نوع روانشانسی به حساب میاد

و دیگه پرونده این قسمت را ببندیم وبه مسائل دیگری فکر کنیم مثل

1. فارغ التحصیلی شدن وگرفتن مراسم برای آن مثل خارجی ها-- یا بعد از دانشگاه چه کار کنیم؟

2. در تدارک کریسمس و سال 2012 باشیم

3.آمادگی برای امتحان جامع وامتحانات پایان ترم کمک به هم دیگر

4.یک اردوی مفرح و جالب

5.و هر چی که به یک زندگی شاد برای همه کمک کنه

به هر از کاک کاوه عزیز کمال تشکر را دارم و زیباترین آرزوها را برایشان دعا می کنم

امیدوارم کسی این مدت از نظرات ناراحت نشده باشد و آنهایی که شاد گردیدند امیدوارم همیشه شاد باشند و

اگر کاک کاوه موافقت سکنه این نظرات را به یک کتابچه تبدیل کنیم با کاریکاتور آن را بهتر می کنیم وبه هرکدام از بچه ها یک نسخه هدیه کنیم(بفروشیم!!!) و یک خاطر ه توپ شود

دوستان گل من :

میرن آدما(با موسیقی!!!) از اونا فقط همین نظرات می مونه!!!

مخلص شما محمّد محمودی










پاسخ: محمد گل گلاب، ( یا همان: کثیییییییف خودمان). جایی برای حرف روی حرفت باقی نذاشتی. از ابتدا تا انتهای فرمایشات حضرتعالی رو کاملا باهاش موافقم. هر چی سریعتر لطفا مقدمات کار رو فراهم نمایید. دوستت دارم. جانور همیشگی.


دانــــــــــــــــــــــــــــــــــــگر
ساعت17:13---8 آذر 1390
شخصیت D O N G E R

شخصیتی دروغ و بی محتوا است دانـــــــــــــــگر واقعی با نشان فارسی وارد شده و کلیه حقوق مطالب نوشته شده محفوظ .در صورت مشاهده تخلف مجدد مانع گذر شما از پل سراط خواهد شدپاسخ: ایول دانگر، دارم برو دارمت، هنوزم دوس دارمت.....


مهندس سلطانی
ساعت21:48---7 آذر 1390
به به، چه خبره اینجا !!!!!

کاک کاوه برس به داد این وبلاگ بی صاحب(فعلا) که چی به روزگارش آوردن.
پاسخ: دستت درد نکنه مهندس جان، بازم که گل کاشتی، یا تشریف نمیاری اگرم میاری که هی حرف نثارمون میکنی. !!!!!! دارم برات. بذار سر کلاس گیرت بیارم اونوقت معنی بی صاحب رو میفهمی.


محمد محمودی
ساعت15:03---7 آذر 1390
آقای پر ادعا و پر از هیچ

اصلا چیا چیست ؟چیه؟چیپس+کرانچی چی توز!!!

اسم فردی را به مسخره گفتن چیز جالبی نیست و این کار را اگر کمی به مغزت(اگر داشته باشی ) فشار بیاوری خواهی فهمید در سالهای خیلی دور اسم مردم را به مسخرگی گرفتند و القاب ونام های ناشایستی برای دوست و دشمن انتخاب می کردند ولی الان نزدیک به صد سال است که این رسم پلید دیگر از بین رفته و دلقکی مثل شما که زیر خط جهان سوم هم هستی می خواهد این عمل ناشایست را تکرار کند اسم مبارک
پاسخ: محمد جااااان، میشه بگی اینجا چه خبره؟ 2 روز نبودم هاااااا، چه اتفاقی افتاده؟


chiya
ساعت14:07---7 آذر 1390
اشکال نداره حمه جوووون راحت باش!!!!
تو تایپ انگلیسی باهات مسابقه میدم ولی فارسی نه!!
شرط میبندیم سر یک میلیون پایه ای؟!!!!!!!!


D O N G E R
ساعت20:09---6 آذر 1390
سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

به نظر بنده این لیستی که نوشته ایم (ترین ها) خیلی به افراد نزدیک هست.

میتونید نظر خودتونو که آیا اینطور هست یا نه رو بیان کنید.

با سپاس
پاسخ: دستت درد نکنه، بنظر من هم اگه درصدی حساب کنیم 90 درصد به واقعیت نزدیکه. ممنون از اینکه به نکات ریز توجه دارید.


سروه افشین فر
ساعت12:03---6 آذر 1390
اقا یا خانم dongerدو بار شیطونتردن رو نوشتتین بالاخره کدومشونه؟؟؟؟؟


سروه
ساعت1:03---6 آذر 1390
نفر 100 خودمم قرار بود به 3 امتیاز جایزه داشته باشه


پاسخ: دوستان گلم، شمارش آراء تا اطلاع ثانوی متوقف شده .


سروه
ساعت0:37---6 آذر 1390
خوشکلترین:انصاری.حسینی.سلطانی
مشکوکترین:حق پناه.افشین فر.انصاری
+18:همه کلاس
پر حرفترین:شکارچی
ارومترین:کریمی.محمدیان
گوشی بدست ترین:مازیار.بابامیری


D O N G E R
ساعت11:07---5 آذر 1390
با توجه به آمار های قبلی و نظر دوستان
اینجانب (D O N G E R ) لیست ترین ها رو اینجوری لحاظ می کنم با اجازه همکلاسی ها- البته یه نظره به بزرگواری خودتون ببخشید اگه درست هم نباشه، بخصوص مدیریت محترم وبلاگ آقای حق پناه

درس خونترین: یوسف زاده – حاجی- اسماعیل زاده

دوست داشتنی ترین:حق پناه- محمودی- سلطانی

مودب ترین: انصاری –یوسف زاده –محمدیان

شوخ ترین: اسماعیلی – مازیار- محمودی

فشن ترین: اسماعیل زاده – محمدی – بابامیری

جزوه نویس ترین: محمودی- رکوعی- سلطانی

فعال ترین: پیشداد- حق پناه- رایگانه

آشپزترین: فخری پور- احمدیان- حق پناه

حاظرترین:سلطانی-

آروم ترین: اکبری- محمدیان- انصاری

شجاع ترین: محمدی- ابراهیمی- حق پناه

خندون ترین: اسماعیلی- مازیار- محمودی

مامانی ترین:حاجی-اکبری- سلطانی

شیطون ترین:مازیار- شکارچی-اسماعیل

بی خیال ترین: احمدپور-کریمی- هژدم

محبوب ترین:حق پناه- پیشداد- سلطانی

خوش خط ترین: محمدی- حق پناه-رکوعی

خوش تیپ ترین:انصاری- معروفی- اسماعیل زاده

متحول شده ترین: پیشداد- شکارچی- افشین فر

وبلاگ نویس ترین: حق پناه- سلطانی-اسماعیلی

مغرورترین: بابامیری- پیشداد- سلطانی

باشخصیت ترین: همه کلاس با شخصیت هستند

خوشکل ترین: انصاری- حسینی- سلطانی

چلس ترین: حق پناه- افشین فر- محمودی

نق نقوترین: افشین فر- خسروی- ابراهیمی

حساس ترین: سلطانی- سلیمی- حسینی

سیگارکش ترین:رهبر- محمدی-

بی جنبه ترین:پیشداد-مرادی-سلطانی

شیطون ترین:اسماعیلی-افشین فر-شکارچی

مشکوک ترین:حق پناه- انصاری-رایگانه


خیلی سعی کرده ایم که ترین ها خیلی به افراد نزدیک باشه.


HUNTER
ساعت2:22---5 آذر 1390
ما بي صبرانه درانتظارظهور آقا امام زمان هستيم...به سلامتي متي (مهدي)جون و به سلامتيه D O N G E R

nini
ساعت1:30---5 آذر 1390
دانگر جون نکنه خود امام زمانی دیدی وبلاگ ک کاوه بیننده زیاد داره خواستی اینجا ظهور کنی ولی تا جایی که من میدونم امام زمان عرب بود ای شیطون کجا انگلیسیتو تقویت کردی ها؟

poaro
ساعت0:40---5 آذر 1390
سلام خدمت جمیعا و رحمت الله و برکاتو خدمت دوستان عرض کنم که الان یه حدیثی بر من نازل شد که به خاطر وظیفه باید برای شما اطلاع رسانی کنم میفرمایم که:

ای کسانی که ال ایمان آورده اید و ال آی تی می خوانید ال ال آگاه باشید و ال هوشیار که تعدادی از ال برادران وال خواهران ال ال دارن زیر آبی میرن و چپو راست ال از آستینشان ال پروژه ال در میآورند ال اگر سهم ما را هم ال دادند ( ال منظور ال همان زکاتش است) بله میگفتم ال اگر دادند ال که خوب ال اگر ندادند ال دیگر من شرمنده ال دچار عذابی بس ال سخت خواهند ال شد ( از اونایی که استاد حمزه زاده هی مارو با اون میترسونه) ال التون ال ال تر

صحیفه بهزادیه جلد 106 آیه 24 پایین صفحه سمت چپ
پاسخ: جناب حضرت بهزادیه!! دامت برکاتو، مدتی بود ظهور نفرموده بودید و واقعا دلمان برات خیلی تنگ شده بود. از اینکه مجدد بدامان این حقیران بازگشتید کمال مسرت و خوشنودی را داریم. باشد که در کنار استاد گرامی ،مایه پیشرفت این خادمان باشید. والسلام علیکم ورحمته ا.. .و برکاته یکشنبه اول محرم 1432


nini
ساعت0:09---5 آذر 1390
قربون اون همه بامزگیت بخدا قصد تو ذوقی نداشتم فقط جنبه شوخی بود.راستی چرا اشعارتون رو به فرهنگ شعر و انتشارات بوکان تقدیم نمیکنید مطمئنا به عنوان بهترین شاعر بوکان معرفی میشیپاسخ: تابلو شدی نی نی (خانم!!!) از لحن نوشته ت کاملا داره مشخص میشه که .... !!!!!

محمودی
ساعت0:04---5 آذر 1390
یک نظر هم برای هیوای سلطانی عزیز

آٔقا جان ببخشید که درباره شما نوشتیم

فقط باید بگویم که برای انسان های بزرگ نظر می نویسندو نظر می دهند و دست و پا می شکنند و گرنه کسی که اسم و رسمی نداره در غم تنهایی خود می ماند شاید پیله ایی هم بسازد و از کجا بداند که به کرم ابریشم تبدیل می شود !!!

به هر حال از این به بعد شما را فیلتر خواهیم کرد و در تحریم نظر سنجی ها قرا می گیرید و مطمئن باشید حسرت این روزها را خواهید خورد با یکی دو نظر شوخی و برای دل هم دیگر نوشتن این همه ناراحتی نمی خواهد ... تازه ما هم خیلی چیزها بلدیم

انگلیسی را خوب می فهییم

و پیش شما می گوییم a little بلدیم

باور کن که دوستت داریم (جمع نوشتن را برای خودم نوشتم !!!)

و اگر هم ناراحت شدی قول می دهم دیگر یک کلمه و یک حرف با شما شوخی نکنم و آنقدر جدی باشم و کتابی با شما صحبت کنم که چه شود

هیچ می دانی با چه کسی طرف هستی

مامور حاکم بزرگ می تی محمد کمان

احترام بگذارید...کایکو جان (تازه یادم آمد و اخرین شوخیم بود!!!پاسخ: منم در تکرار حرف هنرمند دوست داشتنی خودم، به همین جمله ایی که باید واقعا قاب گرفته بشه بسنده میکنم: ""فقط باید بگویم که برای انسان های بزرگ نظر می نویسندو نظر می دهند و دست و پا می شکنند...""


محمودی
ساعت23:46---4 آذر 1390
تقدیم به niniعزیز



نی نی و nini

من گفتم تو هستی nini

تو گفتی no لا یوخ نی نی

من گفتم تو همونی اونی

تو گقتی اها اون nini؟

من گفتم دفتر ریاضی پیش بی نی

تو نوشتی در اخر برگش nini

ترم دوم فهمیدم کیست نی نی

تو هم به مخت فشار اوردی nini

حال ما را گرفتی می بی نی

الان باور کنم همونی nini

مهمانید به صرف چای و شیرینی

اگر شما باشید همان نی نی

حال کثیفا می بینی که این نی نی

در ذوقمان زد با یک نظر مینی





برای نی نی خیلی زرنگ و مهربان (nini)

از طرف:

بزرگوار وفخر عالم نظر سنجی جناب استاد محمد محمودی

پاسخ:دست مریزاد. کارت خیلی بیسته. خداییش من یکیکه افتخار میکنم که همکلاس یه هنرمند بوکانی هستم.


مهندس سلطانی
ساعت23:33---4 آذر 1390
سلام خدمت دوستان

آقای محمودی عرض کنم خدمتتون که تقریبا یک هفته پیش بود بهتون گفتم که من اگه نظر بدم اینقدر جرات دارم که اسم خودمو بنویسم این رو هم یه بار به خانم شکارچی گفتم اگه یادش مونده باشه.

پس از خودتون این شک و تردیدا و این مچ گیری و هر چی شما اسمشو بزارید رو به حساب اون خنده ای که اون روز چایی میخوردیم کردم و بهم گفتی که دانگر تویی نزار.هیچ ربطی نداره

و این هم بگم من واسه اینه چند روزه نظر نمیدم بعضی از همکلاسی ها پیدا شدن که اینجارو با یه جایه دیگه اشتباه گرفتن و هرچی به اون مغزشون خطور میکنه مینویسن که اصلا در شان ما دانشجویان نیست.

پس به همین دلیل نظر نمیدم

اینارو گفتم فقط ضمن اطلاع آقای محمودی

با تشکر از همه:هیوا سلطانی
پاسخ: مهندس جان، اصلا از توی یکی انتظار نداشتم این رفتارها رو . باور کن فکر میکردم خیلی ظرفیتت بالاست ( در حد: 1000 لیتر) امید ما به شما 1000لیتری هاست.!!!!!


محمودی(خصوصی برای چیای ج س)اصلاح شده
ساعت23:27---4 آذر 1390
نظر خصوصی برای یک جهان سومی گیر افتاده دردنیای آي تی به نام کاک چیای کثیف!!!

چون این نظر برای چیا است و خصوصیه

پس کسی نمی تواند آن را بخواند چون نیت کردم

به هر حال هر کسی هم بتواند بخواند نیت کرده که بخواند

پس......

سلام

یک پیام برای فقط چیای جهان سومی

اون که میگی \"املای ضعیف\"... اون املا نیست بلکه اون سرعت تایپ بنده می باشد که 10 انگتشتی تایپ می کنم و بعضی وقتها به دلیل مشغله زیاد 20 انگشتی هم تایپ می کنم !!!! و دوست داشتی مسابقه هم می دهیم و مثل شما نیستیم که کلمات آماده یا سایت و وبلاگ مطالب بیاوریم پس دوست عزیز حالا از از بعضی ها ایراد می گیری ربطی به بنده ندارد و این تصور را از ذهنتان بیرون کنید

شما به عبارتی \"نخود هر آشی شدی \"

که زیاد جالب نیست

برگرد و به آغوش ما برگرد تا از توفان و رعد وبرق و ترکش و خیلی چیزها دور باشی

-- نکته -- این متن را در 4.5 ثانیه نوشتم به کوری چشم بعضی ها حتی موش کور !!!!

پس...

چون دوستت دارم برات نظر خصوصی نوشتم

از طرف سونامی نظر سنجی!!!!

محمد محمودی



محمودی(خصوصی برای چیای ج س)
ساعت23:22---4 آذر 1390
نظر خصوصی برای یک جهان سومی گیر افتاده دردنیای آي تی به نام کاک چیای کثیف!!!

چون این نظر برای چیا است و خصوصیه

پس کسی نمی تواند آن را بخواند چون نیت کردم

به هر حال هر کسی هم بتواند بخواند نیت کرده که بخواند

پس......

سلام

یک پیام برای فقط چیای جهان سومی

اون که میگی املا اون املا نیست بلکه اون سرعت تایپ بنده می باشد که 10 انگتشتی تایپ می کنم و بعضی وقتها به دلیل مشغله زیاد 20 انگشتی هم تایپ می کنم !!!! و دوست داشتی مسابقه هم می دهیم و مثل شما نیستیم که کلمات آماده یا سایت و وبلاگ مطالب بیاوریم پس دوست عزیز حالا از از بعضی ها ایراد می کیری ربطی به بنده ندارد و این تصور را از ذهنتان بیرون کنید

شما به عبازرتی
پاسخ: جهت خالی نبودن عریضه: سونامی داریمت ، سونامی بولدوزر ، سومانی 4.5 ثانیه ایی.... دوستت داریم.


nini
ساعت23:17---4 آذر 1390
دانگر جون معنیdo notرو مطمئن نیستم ولی میشه بگید می ایم ضمیرش کجاست to comبه معنی امدن یه فعله باید یه ضمیری چیزی مینوشتی تا به خودت برگرده پس انگلیسیتو به رخ نکش اول جملتو کامل کن بعد از ترجمه ایراد بگیر پاسخ: مخصوصا اینجا رو که خوب اومدی (منظور: در جهت شناخت نی نی) علی الخصوص که مدتی هم چون کلاس زبان میرفته. بخاطر همینه شدیدا ایراد گرامری گرفته.

nini
ساعت23:06---4 آذر 1390
وای اقای محمودی چقد تو باهوشی تو که از ترم دوم اسم مستعارمو بلدی پس زیادی به مخت فشار اوردی
پاسخ: خواستم جا نموم: منم میدونم نی نی کیه!!!!!


محمودی
ساعت22:55---4 آذر 1390
با سلام

خدمت آی تی من ها

دوستان نظرات جالب و عجیبی می دهید

بنده به دانگر و nini خوش آمد گویی عرض می کنم . البته هر دو کامل می شناسم کی هستند دانگر را بد جور مچش را گرفتم و خودش هم می داند کی را می گویم مگه نه هیوا جان ... بعد nini خانم را هم که می شناسیم اگر کمی به نظرسنجی ایشان دقت کنیم می فهمیم که چه کسی است و این که خود را محبوب ترین انتخاب کرده این تابلو است که ایشان صد در صد خانم هستند چون این تواضع و فروتنی فقط در خانمها وجود دارد!!! به هر حال می دانم (به تاکید!!! )

فکر کنم که کاک کاوه باید آمار نفر صدم از دستش در رفته ولی باز خوش به حال نفر صد !!!!! که چی نصیبش می شود

راستی منتظر یک نظر جدید از بنده باشید که تو لب تاب نوشتم و الان پیشم نیست

بعدا براتون می گذارم حال کنید

بعد در موزرد کلاس پنج شنبه باید بگویم که استاد می گفت که از آنها یک نمره کم می کنم !!! اما واقعا 20 نمره کند کمه چون اون احترامی استاد عشقی برای ما گذاشت نباید این طوری جوابش را می دادیم باز امیدوارم به خطر مشکلات غیبت کرده باشید ودر غیر این صورت گناه بزرگی کردید که البته تعدادی را از بهشت محروم می کند و جهنم رنگین می شود و شعله های آتش بیشتر !!! شوخی کردم ....

در مرادی خیلی کثیف هم باید بگویم که بنده هیزم فروش نیستم و تازه اگر هم بود به شمای عصبانی هیزم تر نمی فروختم که برای بنده این جوری پیام بگذارید و دعا کنید لب تاب بنده گم شود در ضمن دعای منفی مستجاب نمی شود و نباید به آن گفت دعا.. این می شود سحر وجادو و آن هم کار کریس آنجل و دیوید کاپرفیلد خودمون و خدا زرا شکر که یکی از اونها نیستی و الان خدا می دانست چه مثلث برمودایی می شدی پسر !!! فیلم های احساسی نگاه نکن بی خیال کینه و هندوستان و شتر و هی ویجی شو....

تو که برای کارشناسی می خونی باید ادبیاتت را تقویت کنی از الان مردم فکر می کنند فقط تا
پاسخ: 1_ مرسی محمد جان، شمارش آراء رو متوقف کردم، این لحظه آخر یمقدار شمارش حساس شده. باید عادلانه تر با حضور شما عزیزان به ادامه شمارس اقدام کنیم.( البته بعد از برگشتم از کرمانشاه). 2_ خداییش من حرف محمد جان رو کاملا قبول دارم.(هرچند بارها نیز خودم اعلام کردم) ، دوستان بهه هرعنوان هم که میشد باید روز 5شنبه رو حتما میومدن. 3_ کاک فایق هم دچار یکنوع از همونیایی که جناب آقای مهندس هیوا سطانی !!!! (همونی که اعلام کرد: حاک بر سر!!!) شده بود و مطمئنا بدون غرض بوده شدندو همچنانکه خوشون حضورا عرض کردن، هیچگونه نیت بدی نداشتن.( بقول معروف: کسی با دعا نیومده که با نفرت بره). 4_ در رابطه با تقویت البفا هم کاملا (یعنی: 500%) موافق نظر محمد جان هستم. 5_ محمد کثثثیییییف !!!! یعنی نه که خودت نمیدونستی فقط ناز شدن آیه با حکم کردن (سرساعت: 19:30 !!!) چیه؟؟ 6_ بابا بنده خدا توی عمرش یه بار مهندس خودمون (هیوا) اومد بقول محمد، فردین بازی در بیاره چه میدونست یهویی استاد جوگیر میشه، البته یمقدار ناراحت شدن من هم (همون آیه معروف بالا) بخاطر دلخوریی بود که از استاد بابت اون رفتار با مهندس گل خودمون شدم. وگرنه 19:30 که سهله تا ساعت 22 هم گیر میداد عین خیالم نبود. الحق که ما در کنار دیگر عزیزان مهندس، باید اعتراف کنیم که: سلطان نظر که هیچ، سونامی و بدتر از اونشم همین محمد کثثثثثثثییییییف!!! (بعبارتی؟: جانور) خودمونه. انشاا.. 100 سالگیشو با همین روحیه میبینم. (حال کردین اعتماد بنفسو، یعنی اگه اون 100 سالش بشه، منم 110سالمه) جوُجِک همگی شما: حق پناه


D O N G E R
ساعت22:09---4 آذر 1390
به نظرم فارسی بنویسم بهتر می فهمیم

شماها که اون انگلیسی رو ترجمه کردید همتون اشتباه ترجمه کردید.

Do به معنی آیا هستش ولی اگه Do not باشه دیگه به معنی آیا نیست.

rush به معنی عجله هستش و Do not rush یعنی اینکه عجله نکنید.

پس معنی کاملش میشه :عجله نکنید به وقتش می آیم.

با سپاس
پاسخ:این روش (قواعد) نگارش فقط مختص همین جناب Donger عزیز خودمونه. بهرحال اینم از نو مهندسیه آی تی ه دیگه. ایول دارهريال مرسی. مشتاق دیدار.


nini
ساعت21:56---4 آذر 1390
دانگر عزیز من جمله انگلیسیتو اینطوری معنی کردم اگه اشتباه هم باشه ببخشید :

آیا زیادی برای زمان امدن عجله نمیکنید
آیا برای زمان امدن زیادی عجله نمیکنید


nini
ساعت21:32---4 آذر 1390
ک کاوه جون اون سه نفرو به جونم ننداز که اصلا نمیتونم از خودم دفاع کنم ،نمیدونم منظورت از مشکوک چیه واضحتر بگو؟
پاسخ:منظورن از مشکوک بودن اینه که حص میکنم (البته این حص، از نوع حس جدیده) که میشناسمت!!! حال کردی؟؟؟ دوما: خدا نکنه مگه من (بقول کردی) آژاوه چی هستم؟؟؟ که بخوام کسی رو بجون هم بندازم؟؟ جمع جمع دوستانه ست ..


nini
ساعت21:15---4 آذر 1390
اخه میدونستم از پس مظلومی نمیتونی از خودت دفاع کنی واسه همین گفتم ببینم دیکتاتور بودن چه حالی داره

HUNTER
ساعت19:59---4 آذر 1390
سلام 100 سلام

آقا/خانم به احتمال زياد آقاي دانگر _donger_شما اگه از اول با انگليسي نوشته بوديد بنده هم اشتباه نميكردم در تلفظش...اونايي كه ميان اينجا همه با جنبه هستن شما نظر بديد و اگه جنبه داشتيد اسمتونم لحاظ كنيدپاسخ: هانتر جان، از کجا میدونی که جناب دانگر (Donger) آقا تشریف دارن؟. با نظر دومتون کاملا موافقم (با جنبه گی). منم همینطور: خودم و خودش و هانتر و ....


D O N G E R
ساعت19:14---4 آذر 1390
emshab list ezafe khahad shod hatman



lotfam janbe dashte bashid

harki janbe nadare mitone inja elam kone ke ahtemalan esmesh bashe ta pakesh konim
پاسخ:لحظه شماری میکنیم.


D O N G E R
ساعت13:09---4 آذر 1390
Be zodi liste tarin ha ezafe khahad shod

oun kasi ke ma'ni jomle nazare ghablamo tarjome karde, dorost tarjome nakarde


poaro
ساعت2:35---4 آذر 1390
آخه من کجام شیطونه که بعضی ها لطف کردن نوشتن شیطون ترین آخه از من مظلوم تر تو کلاس کسی هست؟ خدایی هست؟ نیست دیگه منه مظلومه کودک فلسطینی هی بهم ظلم میکنن

کاوه
ساعت0:35---4 آذر 1390
JoJo جان: ورودت مجددت رو تبریک میگم، ولی باور کن متوجه کلام دلنشینت نشدیم اگه لطف کنی و یمقدار واضحتر بفرمائید خیلی ممنون میشویم.

آخه ما با درجه آی کیو بالای 100 و دانشجوی ممتاز مدار منطقی!!!، یکم در بشکه مون کج تشریف داره.



کاوه 
ساعت0:15---4 آذر 1390
Nini جان قدمت رو به این جمع خوش آمد میگم. خیلی باحال اومدی ولی اسامی یه تعدادی رو از قلم انداختی و یکم مشکوک میزنه!!!!!
قرار شد اگه اسمی بیاد اسم همگی باشه حالا کاری نداریم به اون 3 نفر!!!! پس بقیه چی؟؟؟

خیلی جالبه، ولی یخورده عجله کردی، باید بیشتر روش کارکنی.

دوستان داریم به آمار 100 نزدیک میشیم حواسمون باشه که ببینیم جایزه مال کی میشه.؟؟؟


nini
ساعت22:37---3 آذر 1390
ای ول عجب چیزیه چرا زودتر نمیگفتید بیام تو جمع تون

nini
ساعت22:26---3 آذر 1390
درس خون ترین:دوسف زاده-حاجی
مودب ترین=انصاری- معروفی-یوسف زاده
شوخ ترین:محمودی -مازیار
اشپزترین:فخری پور
اروم ترین:محمدیان-یوسف زاده-
شجاع ترین:محمدی
خندون ترین:مازیار
با جرات ترین در غایب شدن:فخریپور-امینی-هژدم
خوش خط ترین:محمدی
مغرورترین:حق پناه-بابامیری
خندون ترین:مازیار
عصبانی ترین:مرادی-ابراهیمی
شیطون ترین:اسماعیلی-شکارچی-افشین فر
بی خیال ترین:حسینی
چلس ترین:محمودی-اسماعیلی
متاهل ترین:محمودی-پیشداد-فخریپور محبوب ترین:خودم ای ول اعتماد بنفس رو با یه دنیا معذرت به دل نگیرید این یکی مال خودمه دلم نمیاد کسی رو بنویسم
خوشکل ترین:انصاری-اسماعیل زاده-حاجی
وبلاگ نویس ترین:حق پناه-سلطانی
متحول ترین:شکارچی-افشین فر
خوش تیپ ترین:معروفی-اسماعیل زاده
باشخصیت ترین:همه جز 3نفر





jojo
ساعت21:38---3 آذر 1390
خوبه بعضی ها بلدا راحت دروغ بگن

کاوه 
ساعت18:42---3 آذر 1390



جـــــــاااااااااااااانم !!!!! چی شد؟
همینطوریشم توی زبان فارسی کم میاریم حال خارنجکی مینویسی؟

با دست با دامن شدن به سایتهای مترجم و فرهنگ لغات فراوان، معادل فارسیش شد این که مشاهده میفرمایید:

Do not rush too much time to come     -    آیا زمان زیادی برای آمدن عجله نیست




D O N G E R
ساعت18:04---3 آذر 1390
Do not rush too much time to come


کاوه
ساعت2:15---3 آذر 1390
خانم هانتر:
ضمن عرض ادب و تشکر از لطفت، خداییش خلاء عدم حضور شما در کلاس رو کاملا حس میکنیم.
انشاا.. هرچه سریعتر حالتون بهتر بشه.

جواب سوالتون رو هم امیدوارم آقای مهندس هیوا خودشون بدن.


کاوه
ساعت1:10---3 آذر 1390
سلام
خدمت دوست عزیز سروه خانم عرض کنم که: ما که سر جنگ نداریم که بریم توی وبلاگ همدیگه به سر و کول هم بیوفتیم. هدف یه دور هم جمع شدنه وگرنه کسی فکر نکنم قصد اهانت و شخص یا اشخاصی رو داشته باشه.

در این صفحه فرض بر اینه : که اون عده از دوستان عزیزمون میان همگی جنبه دارن وگرنه خواهشا خودشونو قاطی این ماجراها نکن.

چاکر همه دوستای بامرام و با جنبه: حق پناه


chiya
ساعت0:40---3 آذر 1390
این danger هر کی که هست استعدادشو داره ولی هنوز شکوفا نشده البته دینجر هم تلفظه صحیحی نیست در واقع تلفظ صحیح این کلمه رو نمیشه با حروف فارسی نوشت

chiya
ساعت0:33---3 آذر 1390
bayad eteraf bokonam ke in nazarate tarin haye in dafaro kamelan mowafegham!!!!!

HUNTER
ساعت0:23---3 آذر 1390
با سلام خدمت هم کلاسیای عزیز مخصوصا مدیریت محترم وبلاگ جناب آقای حق پناه
من یه چند وقتیه به دلیل کسالت جسمی در بستر بیماری به سر میبردم و از اینکه نیومدم و نظر ندادم به بزرگی خودتون ببخشید میدونم دلتون واسم تنگ شده بوووووود
از آقای محمودی به خاطر نظرهاشون کمال تشکر رو دارم من که کلی حال میکنم به نظراتشون ولی اینجا جای یه نفرو خالی میبینم (آقای سلطانی)
آقای سلطانی امروز شنیدم سر کلاس مدار منطقی اسم بنده رو نوشته بودید در حالیکه من حضور نداشتم و استاد پیشانی مبارک شما رو به شدت بوسیدند !!!
به هر حال شما هم بیاید نظر بدید تا ما هم فیض ببریم از گفته ها و ... شما کاک هیوا جان
راستی این دانگر کیه؟ (danger) اگه منظورش همینه باید بنویسه دینجر!!!


سروه
ساعت12:18---2 آذر 1390
دوستان اگه میخواید با همدیگه بحرفید یا به هم دیگه طعنه میزنید لطفا به وبلاگ طرفتون نظرتون رو بفرستین نه تو این اینجا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 / 8 / 1390برچسب:طنز - ترین های کلاس, ] [ 2:47 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User